بهترین دندانپزشک در پاسداران

 با تکیه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. حتما تا به حال به دندانپزشکی مراجعه کرده اید. در این مکان می توانید از سلامت دهان و دندان های خود مطمئن شوید و مشکلات مربوط به آنها را برطرف نمایید. دندانپزشک می تواند مشکلات دهان، دندان و لثه را تشخیص دهد. 

[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] 12:01 ] [ آوا ]

[ ]

راه رسیدن به خوشبختی

حجت الاسلام عباس شاکری، کارشناس مذهبی، در خصوص واکاوی همسر گزینی اسلامی و ایرانی به خبرنگار اجتماعی برنا، گفت: اگر دختران و پسران چند معیار را رعایت کنند به خوشبختی خواهند رسید.حجت الاسلام شاکری معیار اول را مطالعه و مشاوره دانسته و

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] 11:57 ] [ آوا ]

[ ]

موقع سرگیجه چی بخوریم

سرگیجه یک حالتی است که بسیاری از ما در زندگی خود آن را تجربه می کنیم. ممکن است دلایل سرگیجه در افراد مختلف با دیگران متفاوت باشد. این حالت در بسیاری از مواقع به صورت شدید و ناگهانی رخ می دهد. تعداد زیادی از افراد در زمان سرگیجه دچار ترس می شوند. 

[ بازدید : 0 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] 11:53 ] [ آوا ]

[ ]

خصوصیات شخصیتی افراد

زمانی که دو نفر برای اولین بار همدیگر را ملاقات می کنند، به دنبال نشانه هایی برای شناخت شخصیت هم می گردند. از حالت دست گرفته تا شیوه جواب دادن به تلفن همراه، همگی راههایی هستند که به کمک آنها می توانید شخصیت طرف مقابل را تا حدودی تشخیص دهید. 

[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] 11:46 ] [ آوا ]

[ ]

اجاره تخت بیمارستانی در نواب تهران

در مدل های مختلف مکانیکی و برقی صورت می گیرد. این تخت ها با توجه به مدلی که دارند، اجاره آن ها دارای قیمت های متفاوتی می باشد.


[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] 11:44 ] [ آوا ]

[ ]

افزایش رشد قد

قدم اول، متوجه باشیدکه موثرترین عامل بر قد شما، ژنتیک است
قد ، صفتی پلی‌ژنیک بوده، یعنی اینکه چندین ژن مختلف برروی آن تاثیر می‌گزارد. اگر پدر و مادر شما قد کوتاه باشد، همیشه نتیجه آن کوتاه ماندن قد شما نیست، با اینحال اگر نتنها

[ بازدید : 0 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] 11:33 ] [ آوا ]

[ ]

مشاوره قبل از ازدواج چگونه انجام می شود؟

جلسات مشاوره ممکن است به صورت انفرادی یا زوجی برگزار شوند. مشاور در طول جلسه تلاش می کند تا ویژگی های شخصیتی زوجین را شناسایی کند. در صورت لزوم از تست های مختلفی مانند تست mmpi استفاده می کند. مشاور بعد از انجام تست ها، به بررسی و تجزیه تحلیل پاسخ ها می پردازد.

[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 25 بهمن 1400 ] 17:40 ] [ آوا ]

[ ]

دمنوش چای سبز و زنجبیل برای لاغری

چای سبز علاوه بر خواصی که برای سلامتی دارد، مدت‌هاست به‌عنوان ماده‌‌ای مؤثر در کاهش وزن، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در حالی‌که بسیاری از تحقیقات خلاف این فرضیه را بیان می‌کند، اما مطالعات دیگری صورت گرفته که نشان می‌دهد چای سبز سه ماده‌ی اصلی دارد که در کنترل وزن مؤثر هستند.

[ بازدید : 0 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 25 بهمن 1400 ] 17:39 ] [ آوا ]

[ ]

رایج ترین لوله های درزدار

1– لوله های درزدار عادی : این لوله ها 10-4 متر طول دارند. بعد از تولید لوله های درزدار، آزمایش های مختلفی بر روی آنها انجام می شوند. نتایج این آزمایش ها نشان دهنده کیفیت لوله هستند. در صورت مناسب بودن کیفیت لوله، از آن برای انتقال مایعات با فشار و حرارت کم استفاده می شود.

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 25 بهمن 1400 ] 17:38 ] [ آوا ]

[ ]

روغن برای استحکام ناخن

ناخن یکی نکات مهم در زیبایی دستان شما است که برای مقاوم شدن آن می‌توان کارهایی انجام داد. دکتر پرویز طوسی متخصص پوست و مو گفت: ناخن‌ها یکی از نکات مهم در زیبایی دستان است که برای تقویت و مقاوم شدن آن می‌توان کارهایی را انجام داد.

[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 25 بهمن 1400 ] 17:28 ] [ آوا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]